خالی بندی!!!!!!!!!!
تاريخ : یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, | 12:38 | نویسنده : محمد خزاعی خلف



نظرات شما عزیزان:

مسافر انتظار
ساعت11:08---1 تير 1393
من یه خالی نمیتونم ببندم چندتا باحال رو میگم
1-قیمت مسکن به متری هزار تومن کاهش پیدا کرد
2-پراید شده صد هزار تومن
3-همه سهمیه ها برای ورود به دانشگاه ها برداشته شده و کنکور رو هم حذف کردن
4-برا ازدواج هیچ مشکلی نیس و در کمتر از 24 ساعت وام ازدواج رو واریز میکنن
5-سربازی فقط سه ماه شده
6-همه رو به صورت کامل استخدام میکنن...بدون آزمون
7-قیمت سکه به صدهزار تومان و قیمت دلار به صد تک تومن کاهش پیدا کرده
8-استادا خوب نمره میدن
9-همه دخترا شوهر دارن و مشکلی نیس...کلا همه خوشبختن
10-هیچ مریضی تو بیمارستانا نیس و کلیه بخش های بیمارستانا آن کال هستن

خدایا یعنی میشه...
پاسخ:____!در خواب بیند پنبه دانه!!!!!!!!!!!!


علیرضا خلیل زاده
ساعت17:29---28 خرداد 1393
دانشگاه علوم پزشکی قاینات قطب دانشگاهی شرق کشور...
پاسخ:بببببللللهههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نوعپرست
ساعت12:40---28 خرداد 1393
من دارم انتقالی میگیرم دانشگاه تهران خوابگاهم میدن واسه ترما پولم نمیگیرن.
میتونم واسه شما هم پادرمیونی کنم آخه رییس دانشگاه تهران از اقواممونه.
پاسخ:دمت گرم مصیب.یه لطفی کن منو هم تابیرجند ببر!!!!


abbas
ساعت11:00---27 خرداد 1393
بچه ها اگه پست نمیزارم یا لایکتون نمیکنم شرمنده و معذرت میخوام .........
اخه برزیلماونجا نت خرابه
پاسخ:آره خبر دارم!!


ثابتی
ساعت20:16---26 خرداد 1393
داخلی جراحی رو ۲۰ گرفتم
پاسخ:بابا خیلی دیگه گنده گفتی!!!!!!!!!1


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار